REFERENT/PODINSPEKTOR
• zapewnienie sprawnej i bezpośredniej obsługi mieszkańców, w tym:
-przyjmowanie wniosków,
-przekazywanie niezbędnych formularzy mieszkańcom oraz pomoc przy ich wypełnianiu, -przyjmowanie korespondencji oraz udzielanie odpowiedzi na pytania mieszkańców w zakresie funkcjonowania Zarządu,
• obsługa Infolinii Zarządu w tym:
- udzielanie informacji interesantom (zadania, procedury załatwiania spraw, dane teleadresowe, godziny pracy itp. ),
• obsługa kancelaryjna jednostki,
• obsługa Punktu Informacji Zarządu
Uwaga: osoby zainteresowane pracą powinny złożyć swoją ofertę zgodnie z wymogami określonymi w ogłoszeniu o naborze zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Lokali Miejskich: https://bip. zlm. lodz.pl/kariera/ogloszenia-2024Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę w zastępstwieSystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniaśrednie ogólnokształcące