REFERENT DS. ROZLICZEŃ W DZIALE UTRZYMANIA RUCHU
Prowadzenie dokumentacji i książek obiektów budowlanych, nadzór nad dokumentacją techniczną i dozorową UDT oraz nad terminowością wykonywania badań, przeglądów i serwisów urządzeń, opis i prowadzenie ewidencji faktur kosztowych i inwestycyjnych, współpraca, na poziomie organizacyjnym, z firmami zewnętrznymi w zakresie serwisów i konserwacji urządzeń, bieżąca kontrola administracyjna nad obiegiem informacji i dokumentacji w obszarze działu utrzymania ruchu. Inne wymaganiaWykształcenie średnie (preferowane techniczne), min. 1 rok stażu pracy na stanowiskach administracyjnych, biegła obsługa pakietu Office, mile widziana znajomość języka angielskiego. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniaśrednie zawodowe 4-letnie, techniczne