Referent
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Referent do spraw do spraw organizacyjno-administracyjnych i archiwum
Referat Organizacyjno-Administracyjny
Referent
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania
- porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum
- wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych
- przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie
- przewożenie i dostarczanie dokumentów oraz korespondencji do urzędów oraz do osób fizycznych
- prowadzenie sprawozdawczości w części wskazanej przez Powiatowego Inspektora
- zastępowanie stanowiska referenta ds.obsługi sekretariatu
- uzupełnianie obowiazujacych rejestrów
- inne prace zlecone przez Powiatowego Inspektora np. kserowanie akt dla sądów i innych organów
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: średnie
- dobra organizacja pracy
- dokładność, samodzielność i sumienność
- znajomość pakietu MS Office
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w w okresie od 22 lipca 1944r. do 31 lipca 1990r. pracowała, pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa i była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość komputera (program Microsoft Office oraz Excel)
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944r. do 31 lipca 1990r. kandydat/kandydatka nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-30
- Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
91-202 Łódź, ul. Warecka 3
Warunki pracy
Siedziba urzędu znajduje się na II piętrze w budynku z podjazdem i z windą, pokoje małe, dwu i trzyosobowe; korytarze wąskie, pomieszczenia higieniczno-sanitarne niedostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Archiwum składa się z dwóch oddzielnych pomieszczeń. Są one usytuowane na tej samej nieruchomości ale w odrębnych budynkach, oddalonych od głównej siedziby: jeden ok.10m drugi około 100m. Pomieszczenia archiwum są ogrzewane ale stosunkowo chłodne w okresie zimowym. Praca przy sztucznym oświetleniu. Częste wyjścia/wyjazdy służbowe w granicach administracyjnych M. Łodzi polegające na rozwożeniu dokumentów oraz wysyłania korespondencji. Konieczność korzystania z komunikacji miejskiej. Stanowisko pracy wyposażone w komputer.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dodatkowych informacji udziela: Elżbieta Krzepińska, referent ds. kadrowo-płacowych w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym, tel.: (42) 655 80 36 w. 16, adres strony urzędu: www.pinb.lodz.pl
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę