RECEPCJONISTKA SALONU SPRZEDAŻY
wg. potrzeb Inne wymaganiaZakres obowiązków;prowadzenie recepcji firmy (telefony, korespondencja, umawianie kalendarza wizyt, etc. ), witanie oraz obsługa klientów salonu
dbanie o prawidłowy obieg informacji między działami i pracownikami, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie, pomoc w organizacji imprez o charakterze promocyjnym, prowadzenie ewidencji samochodów testowych i innych niezbędnych w bieżącej działalności, zadania administracyjne, archiwizacja dokumentów sprzedaży, zlecanie rejestracji pojazdów i inne
Wymagania;doświadczenie w pracy biurowej (mile widziane na podobnym stanowisku, recepcja/sekretariat), bardzo dobra obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office, znajomość obsługi urządzeń biurowych, łatwość nawiązywania kontaktów i dobra organizacja pracy, miła aparycja, poprawna dykcja i wysoka kultura osobista, umiejętności kreatywnego myślenia i radzenia sobie w sytuacjach stresowych, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientami, uczciwość, odpowiedzialność i systematyczność, umiejętność pracy w zespole oraz pełen profesjonalizm w obsłudze klienta, dyspozycyjność, chęć poszerzania swoich kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach.
Pracodawca oferuje; Umowę o pracę. Niezbędne narzędzia do pracy. Pakiet szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe. Atrakcyjna oferta pracownicza możliwość zakupu lub wynajmu samochodu na preferencyjnych warunkach. Możliwość przystąpienia do pakietu medycznego
Miłą i profesjonalną atmosferę w młodym i dynamicznym zespole. Możliwość indywidualnego rozwoju poprzez rozbudowany system szkoleńRodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscdwie zmiany