Recepcjonistka/Recepcjonista
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Powitanie i obsługa gości, zapewnienie im komfortu i profesjonalnej obsługi.
- Rejestrowanie przybywających i odjeżdżających gości, przeprowadzanie procesu zameldowania i wymeldowania. .
- Udzielanie informacji na temat hotelu, jego usług i udogodnień.
- Przyjmowanie rezerwacji telefonicznych i przez internet, przetwarzanie płatności, obsługa systemu rezerwacji hotelowych
- Obsługa centrali telefonicznej, przekierowywanie połączeń do odpowiednich osób i działów.
- Przyjmowanie i rozsyłanie korespondencji, zarządzanie pocztą.
- Wypełnianie i kontrolowanie dokumentacji związanej z działalnością hotelu.
- Obsługa systemu rezerwacyjnego.
- Monitorowanie bezpieczeństwa i porządku na terenie hotelu.
- Rozwiązywanie problemów i skarg gości, zapewnienie im wysokiej jakości obsługi.
- Współpraca z innymi działami hotelu, takimi jak sprzątanie, konserwacja i gastronomia.
- Prowadzenie raportów o zdarzeniach i incydentach w hotelu.
- Sprawdzanie dostępności pokoi, przygotowywanie list obecności.
- Znajomość zasad i procedur hotelowych oraz przestrzeganie ich.
- Dbałość o estetykę recepcji i jej wyposażenie.
- Rejestrowanie wpływających rachunków, przygotowywanie rozliczeń finansowych.
- Wykonywanie innych zleconych obowiązków administracyjnych.
- praca w systemie dziennym w godzinach 8. 00 - 22. 00, dwa dni pracy na dwa dni wolne, obsługa systemu rezerwacji hotelowych
WYMAGANIA:
- samodzielność o dobra organizacja własnej pracy
- umiejętność współpracy w zespole
- rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
- wysoka kultura osobista
- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
- Znajomość obsługi systemu rezerwacji i kalendarza będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność obsługi telefonu oraz poczty elektronicznej
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów z klientami
- Zdolności interpersonalne i wysoka kultura osobista
- Zaangażowanie i uczciwość w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Dbanie o wizerunek firmy poprzez profesjonalne podejście do pracy
- Znajomość obsługi sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, faks)
- Umiejętność pracy w zespole i elastyczność
- Gotowość do pracy w weekendy
- Dyspozycyjność w przypadku konieczności dłuższego pobytu w pracy
- Zorientowanie na potrzeby klienta i gotowość do udzielania pomocy
- Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
- Dyskrecja i poufność w przypadku dostępu do poufnych informacji
- Znajomość miejsca pracy i umiejętność udzielania informacji o niej
- akceptowanie systemu pracy w godzinach 8. 00 - 22. 00, dwa dni pracy na dwa dni wolne
- wykształcenie kierunkowe dla osób z małym doświadczeniem będzie dodatkowym atutem
OFERUJEMY:
- umowę o pracę
- atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia
- szkolenie i możliwość rozwoju zawodowego
- premie w wyskoich sezonach
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę