RECEPCJONISTA/KA
Bezpośrednia obsługa Gości hotelowych: meldowanie i rozliczanie pobytów, wystawianie faktur, oferowanie usług dodatkowych, informowanie o warunkach pobytu. Przyjmowanie nowych rezerwacji (telefonicznie i mailowo), prowadzenie korespondencji elektronicznej w języku polskim i angielskim, obsługa systemów rezerwacyjnych, dbanie o zadowolenie Gości, reagowanie na życzenia i potrzeby. Praca od poniedziałku do niedzieli, zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą. Praca na terenie Wyspy Sobieszewskiej. Inne wymaganiawykształcenie min. średnie (preferowane kierunki gastronomia/hotelarstwo), wysoki poziom kultury osobistej, miła aparycja, język angielski w stopniu komunikatywnym, uczciwość, skrupulatność, rzetelność. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscinnaJezykiangielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowanyWyksztalceniaśrednie branżowe