RECEPCJONISTA
- pilnowanie kalendarza zabiegów
- informowanie klientek o oferowanych usługach i produktach, kartach podarunkowych
- aktywna sprzedaż usług i produktów, proponowanie dodatkowych zabiegów odpowiadających potrzebom
- przyjmowanie płatności i wystawianie rachunków
- kontakt telefoniczny i mailowy (rezerwacja i potwierdzanie wizyt)
- kontrola zaopatrzenia salonu
- zamawianie brakujących materiałów
- dbanie o wizerunek firmy (estetykę recepcji, Sali, gabinetów, części wspólnych)
- koordynacja akcji marketingowych
- utrzymywanie porządku w częściach wspólnych
- kompleksowa obsługa social mediów oraz Booksy
- aktualizacja kart klientek o dane płatnicze, terminy zabiegów i oferowane usługi
- witanie klientek i kierowanie do właściwego pracownikaInne wymaganiaWykształcenie min. średnie, wysoki poziom kultury osobistej, znajomość programów Microsoft Office, umiejętności komunikacyjne, umiejętność obsługi komputera, umiejętność pracy w zespole, sumienność, umiejętności organizacyjne i prowadzenie dokumentacji, pozytywne nastawienie, miła aparycjaRodzaj zatrudnieniaNie dotyczyZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniaśrednie zawodowe