Pracownik ds. sprzedaży i organizacji wydarzeń
Pracownik ds. sprzedaży i organizacji wydarzeń
Twój zakres obowiązków- aktywne pozyskiwanie klientów i udział w spotkaniach sprzedażowych,
- współtworzenie strategii sprzedażowej,
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
- realizacja ilościowych i jakościowych celów sprzedażowych,
- inicjowanie działań podnoszących efektywność sprzedaży,
- ustalanie szczegółów warunków współpracy i nadzorowanie prawidłowego jej przebiegu,
- analiza potrzeb klientów oraz opracowanie wizji eventów,
- prowadzenie negocjacji z partnerami zewnętrznymi oraz klientami biznesowymi,
- przygotowywanie ofert handlowych, umów, dokumentów przetargowych, kosztorysów itp.
- ścisła współpraca z działami operacyjnymi oraz podwykonawcami w celu zapewnienia szybkiej i efektywnej obsługi klientów,
- pozyskiwanie partnerów biznesowych oraz podwykonawców,
- wsparcie w organizacji eventów stacjonarnych, online oraz hybrydowych,
- planowanie, przygotowanie, logistyka i realizacja wydarzeń,
- budowanie profesjonalnego wizerunku firmy zgodnie z jej wartościami.
- aktywne pozyskiwanie klientów i udział w spotkaniach sprzedażowych,
- współtworzenie strategii sprzedażowej,
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
- realizacja ilościowych i jakościowych celów sprzedażowych,
- inicjowanie działań podnoszących efektywność sprzedaży,
- ustalanie szczegółów warunków współpracy i nadzorowanie prawidłowego jej przebiegu,
- analiza potrzeb klientów oraz opracowanie wizji eventów,
- prowadzenie negocjacji z partnerami zewnętrznymi oraz klientami biznesowymi,
- przygotowywanie ofert handlowych, umów, dokumentów przetargowych, kosztorysów itp.
- ścisła współpraca z działami operacyjnymi oraz podwykonawcami w celu zapewnienia szybkiej i efektywnej obsługi klientów,
- pozyskiwanie partnerów biznesowych oraz podwykonawców,
- wsparcie w organizacji eventów stacjonarnych, online oraz hybrydowych,
- planowanie, przygotowanie, logistyka i realizacja wydarzeń,
- budowanie profesjonalnego wizerunku firmy zgodnie z jej wartościami.
Nasze wymagania- minimum dwuletnie doświadczenie w sprzedaży, szczególnie w sektorze B2B,
- mile widziane doświadczenie z zakresu organizacji eventów korporacyjnych i/lub prozdrowotnych,
- wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania długofalowych relacji,
- umiejętność aktywnego słuchania,
- umiejętność swobodnego wypowiadania się i prezentacji,
- umiejętność pracy nad kilkoma projektami równocześnie,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- sprawne działanie pod presją czasu,
- samodzielność, kreatywność, rzetelność, dbałość o szczegóły,
- samodyscyplina i konsekwencja w dążeniu do wyznaczonego celu,
- mile widziana dobra znajomość języka angielskiego,
- mile widziana umiejętność tworzenia ofert i prezentacji ich u klienta,
- gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
- czynne prawo jazdy kat. B
- minimum dwuletnie doświadczenie w sprzedaży, szczególnie w sektorze B2B,
- mile widziane doświadczenie z zakresu organizacji eventów korporacyjnych i/lub prozdrowotnych,
- wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania długofalowych relacji,
- umiejętność aktywnego słuchania,
- umiejętność swobodnego wypowiadania się i prezentacji,
- umiejętność pracy nad kilkoma projektami równocześnie,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- sprawne działanie pod presją czasu,
- samodzielność, kreatywność, rzetelność, dbałość o szczegóły,
- samodyscyplina i konsekwencja w dążeniu do wyznaczonego celu,
- mile widziana dobra znajomość języka angielskiego,
- mile widziana umiejętność tworzenia ofert i prezentacji ich u klienta,
- gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
- czynne prawo jazdy kat. B
To oferujemy- praca hybrydowa (po okresie próbnym),
- udział w ciekawych i niekonwencjonalnych projektach,
- praca z misją i dużym poczuciem wpływu,
- indywidualna ścieżka rozwoju, umożliwiająca rozwój w wybranym kierunku,
- lekcje języka angielskiego,
- prywatna opieka medyczna,
- premie eventowe,
- elastyczny czas pracy,
- cykliczne akcje profilaktyczne i prozdrowotne dla pracowników,
- cykliczne spotkania integracyjne.
- praca hybrydowa (po okresie próbnym),
- udział w ciekawych i niekonwencjonalnych projektach,
- praca z misją i dużym poczuciem wpływu,
- indywidualna ścieżka rozwoju, umożliwiająca rozwój w wybranym kierunku,
- lekcje języka angielskiego,
- prywatna opieka medyczna,
- premie eventowe,
- elastyczny czas pracy,
- cykliczne akcje profilaktyczne i prozdrowotne dla pracowników,
- cykliczne spotkania integracyjne.
Benefity- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- ubezpieczenie grupowe
- codziennie świeża kawa w miłej atmosferze
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- ubezpieczenie grupowe
- codziennie świeża kawa w miłej atmosferze
Ważne informacje Rekrutacja dla spółki partnerskiej NMS Poland
Rekrutacja dla spółki partnerskiej NMS Poland
SQD Alliance Sp. z o. o.
SQD Alliance (dawniej Team Prevent Poland) dostarcza usługi oraz rozwiązania w zakresie szeroko rozumianego bezpieczeństwa, ochrony środowiska, zdrowia, rozwiązań informatycznych, wsparcia produkcyjnego oraz jakości dla wielu branż, w tym m. in. produkcyjnej, motoryzacyjnej, spożywczej, budowalnej, energetycznej oraz usługowej. SQD Alliance cieszy się zaufaniem ponad 2000 przedsiębiorstw i instytucji, a liczba przeszkolonych osób każdego roku to kilkanaście tysięcy.
Do chwili obecnej zespół SQD Alliance rozwinął się do liczby blisko 150 wyspecjalizowanych pracowników. W relacjach z nimi stawiamy przede wszystkim na współpracę i dialog. Uważamy, że dbając o rozwój pracowników i wzajemny szacunek, inwestujemy w rozwój firmy oraz przyjazną atmosferę, budując tym samym silny, zmotywowany zespół o wysokich kompetencjach zawodowych.
SQD Alliance Sp. z o. o.
SQD Alliance (dawniej Team Prevent Poland) dostarcza usługi oraz rozwiązania w zakresie szeroko rozumianego bezpieczeństwa, ochrony środowiska, zdrowia, rozwiązań informatycznych, wsparcia produkcyjnego oraz jakości dla wielu branż, w tym m. in. produkcyjnej, motoryzacyjnej, spożywczej, budowalnej, energetycznej oraz usługowej. SQD Alliance cieszy się zaufaniem ponad 2000 przedsiębiorstw i instytucji, a liczba przeszkolonych osób każdego roku to kilkanaście tysięcy.
Do chwili obecnej zespół SQD Alliance rozwinął się do liczby blisko 150 wyspecjalizowanych pracowników. W relacjach z nimi stawiamy przede wszystkim na współpracę i dialog. Uważamy, że dbając o rozwój pracowników i wzajemny szacunek, inwestujemy w rozwój firmy oraz przyjazną atmosferę, budując tym samym silny, zmotywowany zespół o wysokich kompetencjach zawodowych.
• Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie przez SQD Alliance Sp. z o. o. , ul. Batorego 19, 43-200 Pszczyna, moich danych osobowych (w tym wizerunku – zdjęcia) zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji procesu rekrutacji.
• Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie przez SQD Alliance Sp. z o. o. moich danych osobowych (w tym wizerunku – zdjęcia) zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Informacja dot. obowiązku informacyjnego: www.sqda.pl/obowiazek-informacyjny
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę