Praca dodatkowa
Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta w dziedzinie ubezpieczeń. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, cierpliwą i zaangażowaną, to właśnie Ciebie szukamy!
Do Twoich głównych zadań należeć będzie:
-Komunikacja z klientami firmy w sprawach związanych z ubezpieczeniami
-Doradztwo w zakresie oferowanych produktów ubezpieczeniowych
-Rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na pytania klientów
-Obsługa dokumentacji oraz tworzenie raportów
Wymagania:
-Chęć do nauki i rozwoju w branży ubezpieczeniowej
-Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
-Umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania czasem
-Podstawowa znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
-Min. średnie wykształcenie
-Niekaralność
Oferujemy:
*Atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne ( z możliwością uzyskania 7 tys. zł - 16 tys. zł wynagrodzenia na stanowisku kierowniczym)
*Kompleksowe szkolenie przygotowujące do wykonywania zawodu
*Możliwość rozwoju zawodowego i awansu na stanowisko kierownicze
*Przyjazne i wspierające środowisko pracy
*Elastyczne godziny pracy
Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV z dopiskiem RODO na potrzeby rekrutacji.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę