POMOC ADMINISTRACYJNA (S,U)
1. Wykonywanie czynności pomocniczych przy rejestrowaniu korespondencji wpływającej do wydziału.
2. Wykonywanie czynności pomocniczych przy prowadzeniu rejestru decyzji ustalających warunki zabudowy.
3. Wykonywanie czynności pomocniczych przy prowadzeniu rejestru decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego.
4. Wykonywanie czynności pomocniczych przy archiwizacji dokumentacji.
5. Wykonywanie czynności pomocniczych przy przygotowywaniu zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego.
6. Pieczętowanie dokumentacji.
7. Kserowanie oraz pieczętowanie decyzji.
8. Wysyłanie korespondencji.
9. Załączanie zwrotek do dokumentacji.
10. Wykonywanie czynności pomocniczych w zakresie zastępstwa w sekretariacie wydziału. Inne wymaganiaWymagania: wykształcenie wyższe techniczne lub administracyjne. Praca w Tarnowie, od pon. - pt. , w godz. 07:30-15:30. Rodzaj zatrudnieniaNie dotyczyZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)