OSOBA D/S OBSŁUGI KLIENTA
- regularny kontakt z klientami w celu utrzymania odpowiedniej jakości obsługi;
- pozyskiwanie wykonawców usług - trenerów;
- ustalanie stawek wynagrodzeń;
- wystawianie faktur za zrealizowane szkolenia;
- nadzór nad prawidłową realizacją kontraktów;
- rozliczanie trenerów na podstawie umów bądź rachunków;
- wprowadzanie płatności do systemu bankowego; współpraca z biurem rachunkowym;
- proponowanie innowacji i ulepszeń w swojej pracyInne wymaganiaWymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat);
- doświadczenie zawodowe: 2 lata;
- komunikatywna znajomość języka polskiego;
- dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności obsługi programów: Word, Outlook. Excel;
- umiejętności interpersonalne i umiejętności pracy w zespole. ); praca w centrum Warszawy;
Wymagania dodatkowe:
- mile widziana znajomość języka polskiego;
- osobiste uporządkowanie;
- samodzielność;
- empatia;
Zakres obowiązków:
- regularny kontakt z klientami w celu utrzymania odpowiedniej jakości obsługi;
- pozyskiwanie wykonawców usług - trenerów;
- ustalanie stawek wynagrodzeń;
- wystawianie faktur za zrealizowane szkolenia;
- nadzór nad prawidłową realizacją kontraktów;
- rozliczanie trenerów na podstawie umów bądź rachunków;
- wprowadzanie płatności do systemu bankowego; współpraca z biurem rachunkowym;
- proponowanie innowacji i ulepszeń w swojej pracy
Praca w godzinach 8-16 lub 9-17 od poniedziałku do piątku
[Zgłoszenia: Tel. 503196762 e-mail: b. szyke@linguanova.com.pl lub osobiście]Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas nieokreślonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaJezykipolski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowanyWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)