NACZELNIK ZESPOŁU OBSŁUGI KLIENTA
Planowanie, organizowanie i koordynowanie bieżącej pracy dysponentom - kasjerom w sposób zapewniający prawidłową i terminową realizację zadań, konsultacje zarówno dla klientów wewnętrznych, jak i zewnętrznych, monitorowanie i analiza jakości klientów, współpraca z komórkami operacyjnymi, osiąganie zaplanowanych celów, pozyskiwanie nowych klientów. Inne wymaganiawykształcenie wyższe, niekaralność, doświadczenie w zakresie sprzedaży produktów kredytowych, umiejętności nawiązywania i budowania trwałych relacji z Klientem, nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych, samodzielności i dobra organizacja czasu pracy, umiejętności zarządzania Zespołem, inicjatywa i elastyczność w działaniuRodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)