MŁODSZY SPECJALISTA DS. JAKOŚCI
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z klientami oraz dostawcami, skuteczne zarządzanie procesem reklamacji od klientów, w tym tworzenie raportów 8D, proaktywne podejście w zapobieganiu problemom jakościowym, ciągłe monitorowanie oraz analiza wskaźników jakościowych, opracowywanie i aktualizacja dokumentacji jakościowej, wraz z nadzorem nad jej stosowaniem, analiza danych statystycznych oraz powiązanych dokumentów (takich jak karty SPC), a także inicjowanie natychmiastowych działań korygujących, we współpracy z odpowiednimi działami, rozwiązywanie problemów jakościowych przy użyciu narzędzi jakościowych, tworzenie propozycji mających na celu rozwiązanie problemów dotyczących produkcji, procesu oraz systemu zapewniania jakości, zgodnie z obowiązującą dokumentacją.
Szkolenie pracowników w zakresie jakości produktu oraz prowadzenie akcji korekcyjnych/korygujących w celu poszerzania wiedzy działu produkcyjnego, ścisła współpraca z innymi działami. Inne wymaganiaWykształcenie wyższe lub średnie techniczne, minimum 2 lata udokumentowanego doświadczenia w dziale jakości, znajomość narzędzi jakościowych, umiejętność czytania rysunku technicznego, komunikatywna znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie), bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel i Power Point, umiejętności komunikacyjne, analityczne myślenie, samodzielność w działaniu, zorientowanie na rozwiązywanie problemów oraz na osiąganie rezultatu. Mile widziane: Znajomość wymagań systemów zarządzania jakością ISO 9001:2015 / IATF 16949. Wartościowe będą dodatkowymi kwalifikacjami oraz doświadczenie w branży AGD oraz Automotive, a także znajomość procesu wtrysku. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscdwie zmianyWyksztalceniaśrednie zawodowe, techniczne