Krajowy Manager Sprzedaży
Witaj kandydacie! Aktualnie prowadzimy rekrutacje na stanowisko: Krajowy Manager Sprzedaży. Zainteresowanych zapraszamy do aplikacji! Krajowy Manager Sprzedaży będzie kluczowym członkiem zespołu handlowego pełniącym strategiczną rolę dla firmy, wdrażając strategię i strukturę wzmacniania i rozszerzania sieci partnerów.
Krajowy Manager Sprzedaży
Twój zakres obowiązków
- Krajowy Manager Sprzedaży będzie kluczowym członkiem zespołu handlowego pełniącym strategiczną rolę dla firmy, wdrażając strategię i strukturę wzmacniania i rozszerzania sieci partnerów.
- Wykorzystanie silnej marki Guilbert Express do tworzenia okazji do up-sellingu i cross-sellingu z istniejącymi partnerami;
- Identyfikacja dużych firm, które mogą bezpośrednio skorzystać z gamy produktów oferowanych przez Guilbert Express.
- Wiodąca rola w promowaniu marki Guilbert Express w Polsce.
- Wspieranie polskiego dystrybutora w celu zwiększenia liczby sklepów DIY, które będą sprzedawać produkty Guilbert Express.
- Negocjowanie umów z hurtowniami, w ramach których proponowany jest optymalny wybór produktów;
- Proaktywny kontakt i odwiedzanie hurtowni w celu budowania portfolio klientów i identyfikacji potencjału sprzedaży
- Utrzymywanie biznesu i rozwijanie nowych kanałów w celu zapewnienia 20% rocznego wzrostu;
- Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, a tym samym proaktywne konsultowanie się z ekspertami ds. produktów w celu uzyskania porad technicznych.
- Analiza segmentów rynku B2B, takich jak logistyka, przemysł i budownictwo;
- Stworzenie planu strategii i segmentacji w zakresie podejścia do tych rynków;
- Wdrażanie tego planu poprzez działania marketingowe i aktywne poszukiwanie klientów.
Wymagania pracodawcy
- Wykształcenie wyższe lub odpowiednie doświadczenie.
- Doświadczenie w sprzedaży B2B z hurtowniami i/lub dystrybutorami w sektorze budowlanym.
- Znajomość rynku polskiego.
- Umiejętność negocjacji i budowania trwałych relacji.
- Język polski ojczysty (lub płynny) oraz dobra znajomość angielskiego i/lub francuskiego.
- Znajomość MS Office i ERP, znajomość SAP mile widziana.
- Zorientowany na klienta, posiadający silne umiejętności komunikacyjne, umiejący słuchać klientów i komunikować w sposób klarowny i zwięzły.
- Samodzielny, posiadający poczucie odpowiedzialności i podejście zadaniowe.
- Dobrze zorganizowany, zorientowany na procesy i efektywny z dobrą umiejętnością zarządzania czasem.
- Potrafiący identyfikować nowe okazje i dobrze negocjować oraz przekonywać klientów.
- Rozwiązujący problemy, łatwo identyfikujący sytuację klienta i formułujący rozwiązanie.
- Budujący relacje oparte na szacunku i dobrej współpracy zarówno wewnątrz firmy jak i z klientami.
- Elastyczny, łatwo dostosowuje się do ciągle zmieniającego się otoczenia związanego z rozpoczynaniem nowej działalności.
Pracodawca oferuje
- Ciekawe wyzwania związane z odpowiedzialnością za rozwijanie polskiej spółki grupy.
- Istniejący stabilny biznes w Polsce, produkty sprawdzone na rynku;
- Bardzo przyjazne, inkluzywne środowisko pracy w dynamicznej, rodzinnej firmie z ponad wiekową tradycją
- Konkurencyjny pakiet wynagrodzeń z atrakcyjnymi benefitami,
- Na początku przewidziane jest kilka szkoleń we Francji. Po pełnym wdrożeniu praca głównie w terenie (klienci w całej Polsce) na zasadzie pracy zdalnej.
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę