Konsultant ds. obsługi czata
W PKO Banku Polskim sami tworzymy, rozwijamy oraz zabezpieczamy nasze systemy i produkty. Z rozmachem korzystamy z innowacyjnych rozwiązań oraz nowoczesnych technologii. Z sukcesem wdrożyliśmy blockchain i sztuczną inteligencję. To nie wszystko! Wspieramy startupy w ich drodze do sukcesu! Od lat wyznaczamy standardy na rynku polskiej bankowości. Aby utrzymać pozycję lidera, zatrudniamy najlepszych specjalistów i ekspertów. Dołącz do nas, żeby wspólnie tworzyć PKO Bank Przyszłości.
Centrum Operacji Klienta InstytucjonalnegoNa co dzień w naszym zespole:
- masz kontakt z klientem przez czat, w języku polskim i /lub angielskim/ ukraińskim,
- udzielasz informacji o produktach Banku,
- współpracujesz z innymi jednostkami,
- dbasz o wewnętrzny przepływ informacji.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- masz minimum wykształcenie średnie,
- deklarujesz gotowość do pracy w systemie zmianowym i w weekendy,
- masz umiejętność wyjaśniania w prosty sposób trudnych i zawiłych tematów,
- radzisz sobie ze stresem i wielozadaniowością- obsługa 3 sesji czat jednocześnie,
- szybko i poprawnie piszesz na klawiaturze,
- stosujesz prosty język w komunikacji pisanej,
- mile widziane będzie doświadczenie w obsłudze czat.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę