Kierownik Zespołu Contact Center
Kierownik Zespołu Contact Center
Twój zakres obowiązków
- Kierowanie zespołem Contact Center zapewniając realizację celów biznesowych, finansowych, oraz jakościowych,
- Rekrutacja, selekcja i szkolenia mające na celu ciągły rozwój umiejętności pracowników Contact Center,
- Planowanie pracy zespołu i prognozowanie zasobów niezbędnych do realizacji kampanii,
- Monitorowanie i analiza efektywności pracy zespołu pod kątem założonych wskaźników KPI, gwarantujących realizację celów sprzedaży oraz profesjonalną obsługę Klientów,
- Przygotowywanie i wdrażanie narzędzi do pomiaru i kontrolowania standardów obsługi Klienta,
- Inicjowanie i wprowadzenie działań obniżających poziom reklamacji
- Budowa, realizacja i optymalizacja procesów posprzedażowych obsługi Klientów (obsługa zapytań, zamówień, wniosków i reklamacji),
- Kompleksowy nadzór oraz wdrażanie nowych procesów i systemów wspierających pozyskanie oraz obsługę Klientów,
- Aktywna współpraca z innymi zespołami w celu zapewnienia realizacji celów biznesowych,
- Budowanie kultury ciągłego doskonalenia,
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy z zachowaniem najwyższych standardów obsług
Nasze wymagania
- Min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem (contact center, back office, telesales),
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w prowadzeniu akcji utrzymaniowych,
- Zdolności przywódcze, inicjatywa, odpowiedzialność, dynamizm, sumienność, samodzielność
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Skuteczność i determinacja w osiąganiu celów,
- Umiejętność planowania i organizacji pracy zespołu,
- Znajomość standardów i zachowań obowiązujących w obsłudze Klienta, znajomość technik motywowania i coachingu,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym,
- Angażowanie do realizacji Celów oraz budowanie świadomości biznesowej
- Wspieranie rozwoju oraz inspirowanie do dialogu i czerpania z różnorodności
- Umiejętność planowania i zarządzania projektami sprzedażowymi (upselling)
To oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę
- Wynagrodzenie stałe oraz system premiowy
- Pakiet benefitów pozapłacowych: system kafeteryjny MyBenefit, karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta paliwowa,
- Dofinansowanie w ramach ZFŚS m.in. do wypoczynku, bonów świątecznych i innych
- Elastyczny czas rozpoczynania pracy między godz. 7:00 a 9:00
- Parking na terenie firmy
- Pełną wyzwań pracę w firmie będącej członkiem dużej grupy kapitałowej
- Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji w ramach udziału w wielu ciekawych projektach
- Niezbędne narzędzia pracy
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę