Kierownik sekcji
Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Kierownik sekcji do spraw organizowania i kierowania pracą sekcji
w Sekcji Inwestycji Wydziału Inwestycji i Remontów
Kierownik sekcji
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- planuje, organizuje i kieruje pracą Sekcji Inwestycji, ustala harmonogramy pracy, sporządza podział zadań do realizacji pomiędzy pracowników i przeprowadza systematyczny nadzór ich wykonywania,
- opracowuje i koordynuje realizacje rocznych i wieloletnich planów rzeczowo - finansowych dla zadań inwestycyjnych i remontowych,
- opracowuje i koordynuje realizacje planu zamówień publicznych w zakresie zagadnień przewidzianych dla Sekcji,
- nadzoruje i pełni funkcję koordynatora zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych przez inspektorów nadzoru,
- nadzoruje terminowe i prawidłowe wykonanie przeglądów obiektów wymaganych przepisami prawa,
- koordynuje realizacje obowiązków sprawozdawczych oraz realizacje zaleceń pokontrolnych instytucji zewnętrznych oraz komórek organizacyjnych KWP,
- dokonuje wobec podległych pracowników czynności nałożonych na pracodawcę, w tym zarządza i rozlicza czas pracy, motywuje, sporządza dokumenty pracownicze, m in. opisy stanowisk pracy, zakresy czynności, wnioski personalne itp.,
- prowadzi nadzór nad wykorzystaniem majątku pracodawcy przez podległych pracowników oraz korzystaniem przez podległych pracowników z uprawnień nadanych do systemów pracodawcy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: wyższe techniczne z zakresu budownictwa
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze nadzoru nad inwestycjami i remontami
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” (plik do pobrania w zakładce oświadczenia)
- Znajomość i umiejętność stosowania przepisów regulujących sprawy budowlane, zamówień publicznych, finansów publicznych, BHP i p.poż, Kodeksu Pracy, KPA
- Dobra organizacja czasu pracy
- Komunikatywność
- Zdolność analitycznego myślenia
- Obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
- Asertywność oraz umiejętność argumentowania
- Dyspozycyjność
- Umiejętność kierowania zespołem
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r." (plik do pobrania w zakładce oświadczenia)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie: w zakresie zamówień publicznych
- Uprawienia budowlane
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia
- Kopia uprawnień budowlanych
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-18
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
20-019 Lublin, Narutowicza 73
Warunki pracy
- Praca wykonywana jest w budynku KWP w Lublinie, przy ul. Narutowicza 73, w pomieszczeniu biurowym Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Lublinie. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich – bariery architektoniczne (schody przy wejściu do budynku, brak podjazdu, brak windy, brak przystosowanych sanitariatów).
- Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy komputerze. Na stanowisku występuje również praca w terenie związana z wyjazdami do obiektów Policji garnizonu lubelskiego celem ustalenia zakresów niezbędnych do wykonania prac inwestycyjno-remontowych. Realizacja zadań wymaga częstych kontaktów z pracownikami innych komórek organizacyjnych KWP w Lublinie zajmujących się realizacją powiązanych zadań. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała. Część zadań realizowana jest na zewnątrz budynku. Występują wyjazdy w teren środkami komunikacji miejskiej, publicznej lub służbowym sprzętem transportowym.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę