Kierownik Obsługi Klientów sklepu internetowego
Kierownik Obsługi Klientów sklepu internetowego
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie oraz organizacja pracy zespołu obsługi klienta sklepu internetowego
- Odpowiedzialność za obsługę klientów i reklamacje (telefony, e-maile, chat)
- Wdrażanie standardów i procesów obsługi klienta
- Prowadzanie rekrutacji i szkoleń
- Współpraca z innymi działami i magazynem sklepu internetowego
- rozwijanie narzędzi wspomagających obsługę Klienta
- Monitorowanie i raportowanie wskaźników ilościowych i jakościowych. tworzenie raportów i analiz danych dotyczących wydajności zespołu.
- Praca stacjonarna Dąbrówka Nowa 17B powiat grójecki, hybrydowo oraz zdalnie
Nasze wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołami obsługi klienta (mile widziane zarządzanie zespołem o rozproszonej strukturze)
- Doświadczenie w obsłudze klienta sklepu internetowego oraz Marketplace (m.in. Allegro)
- Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
- Dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji
- Wysokie umiejętności organizacyjne
- Chęć rozwoju i nauki
- Znajomość systemu Baselinker
To oferujemy
- Możliwość realizowania własnych pomysłów
- Praca w renomowanej firmie o ogólnopolskim zasięgu
- Dużą samodzielność w działaniu
- Udział w programie szkoleń menedżerskich
- Atrakcyjne wynagrodzenie
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę