Key Account Manager (automatyka przemysłowa)
Key Account Manager (automatyka przemysłowa)
Twój zakres obowiązków
- Opieka nad grupą dedykowanych klientów z sektora przemysłu spożywczego oraz napojowego w obszarze całej Polski (grupa ok 15-20 klientów).
- Pozyskiwanie projektów technologicznych z zakresu pneumatyki (modernizacje, usprawnienia, nowe instalacje).
- Opracowywanie i wdrożenie strategii sprzedaży w docelowym segmencie klientów poprzez budowanie relacji oraz realizację celów sprzedaży.
- Identyfikacja obecnych i przyszłych wymagań rynkowych poprzez nawiązywanie relacji z obecnymi oraz potencjalnymi klientami.
- Rozwijanie świadomości klientów na temat oferowanych rozwiązań i usług.
- Negocjowanie warunków współpracy z klientami.
- Nadzór i ocena rynku, dostosowywanie / aktualizowanie strategii sprzedaży do warunków rynkowych.
- Zarządzanie przepływem informacji z wykorzystaniem dostępnych systemów teleinformatycznych (Sales Connect, Zendesk).
- Podnoszenie kompetencji poprzez samokształcenie i udział w szkoleniach.
- Analizowanie i raportowanie skuteczności prowadzonych działań.
- Wsparcie w procesie reklamacji.
- Monitorowanie płatności obsługiwanych przez klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami.
- Współpraca z partnerami wewnętrznymi zgodnie z obowiązującymi procesami.
- Terminowa realizacja powierzonych zadań.
- Aktywny udział w procesach rozwojowych w obszarze oferty firmy.
- Przygotowywanie propozycji budżetu i prognozowanie sprzedaży.
- Identyfikacja i rozwój nowych obszarów sprzedaży.
- Wymiana dobrych praktyk w zakresie rozwiązań oferowanych przez firmę.
- Pro-aktywność w zakresie poprawy i rozwoju procesów.
- Wdrażanie strategii biznesowej i planów rozwojowych w powierzonych obszarach.
- Opracowywanie i wdrażanie specyfikacji technicznych dla docelowych klientów (project book).
- Zarządzanie złożonymi, długoterminowymi projektami w ramach zespołów zadaniowych.
Wymagania pracodawcy
- Wykształcenie wyższe techniczne lub równoważne doświadczenie techniczne.
- Minimum 5 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B w przemyśle.
- Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym, mile widziana znajomość rynku przemysłu spożywczego.
- Doświadczenie w procesach lub systemach zarządzania relacjami z klientami poparte sukcesami.
- Umiejętność zarządzania projektami z pełnym wykorzystaniem zasobów (handlowe, techniczne, marketingowe).
- Znajomość języka angielskiego, min. B2.
- Wysokie zdolności interpersonalne, komunikacyjne.
- Umiejętność stymulowania potrzeb klienta.
- Umiejętność mapowania i rozpoznawania klientów.
- Aktywne prawo jazdy kat. B.
Pracodawca oferuje
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Wszelkie narzędzia pracy łącznie z samochodem z możliwością użytkowania prywatnego.
- Pakiet benefitów.
- Udział w ciekawych, innowacyjnych projektach inżynierskich.
- Wsparcie doświadczonego zespołu.
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę