Junior HelpDesk
TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego w szczególności w rekrutacji specjalistów IT. Dla naszego klienta, który jest właścicielem małej polskiej firmy, tworzącej oprogramowanie dla komorników sądowych w Polsce, poszukujemy osoby na stanowisko HelpDesk.
Junior HelpDesk
Oferujemy:
- Długofalową współpracę.
- Możliwość zdobywania wiedzy od doświadczonych programistów.
Obowiązki:
- Praca na I i II linii wsparcia.
- Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów technicznych związanych z oprogramowaniem i sprzętem u użytkowników.
- Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz aplikacji systemowych.
- Współpraca z zespołem programistów.
- Telefoniczny kontakt z klientem.
- Zdalne rozwiązywanie problemów z obszaru IT zgłaszanych przez użytkowników (TeamViewer).
Wymagania:
- Rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Umiejętność dokumentowania incydentów serwisowych - budowanie bazy wiedzy i korzystanie z niej.
- Dobra znajomość systemu Windows.
- Znajomość funkcjonowania programów sieciowych - jak działa relacja pomiędzy klientem a serwisem i bazą danych.
Dodatkowe atuty:
- Wykształcenie kierunkowe.
- Podstawowa znajomość relacyjnych baz danych PostgreSQL / MS SQL.
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.
TeamQuest został wpisany do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 11118.
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę