IT Specjalista HelpDesk
IT Specjalista HelpDesk
17314
Obowiązki
- wsparcie użytkowników w obszarze Office 365,
- wsparcie użytkowników w obszarze hardware: stacje robocze, laptopy, drukarki,
- usuwanie problemów związanych z zagadnieniami sieciowymi,
- nadzór nad kontami użytkowników systemów informatycznych,
- zarządzanie uprawnieniami użytkowników,
- wsparcie użytkowników w obszarze telefonii komórkowej,
- bieżąca pomoc techniczna użytkownikom w zakresie IT.
Wymagania
- dobrą znajomość systemów operacyjnych Windows 10 i 11,
- dobrą znajomość Office 365,
- znajomość hardware: stacje robocze, laptopy, drukarki,
- podstawową znajomość zagadnień sieciowych potrzebnych do diagnozowania problemów,
- doświadczenie we wsparciu użytkownika końcowego (mile widziane doświadczenie w 1, 2 linii wsparcia).
Źródło: ArcelorMittal/Praca
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę