Inspektor
Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Inspektor do spraw wprowadzania danych do systemów policyjnych oraz obsługi baz danych
Zespół Łączności i Informatyki
Inspektor
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Rejestruje, weryfikuje, modyfikuje i analizuje informacje w policyjnych systemach informatycznych w celu rzetelnego gromadzenia danych.
- Dokonuje sprawdzeń w policyjnych i pozapolicyjnych systemach informatycznych w celu dostarczania aktualnych danych.
- Wprowadza rejestracje operacyjne i procesowe w celu zasilenia systemów danymi.
- Współpracuje z jednostkami prokuratur i sądów w zakresie wymiany informacji związanych z prowadzonymi postępowaniami przygotowawczymi i obiegu poczty służbowej.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
- Umiejętność organizacji własnej pracy, komunikatywność, rzetelność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-25
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu
47-400 Racibórz, ul. Bosacka 42
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym (od poniedziałku do piątku),
- wymuszona pozycja ciała-siedząca,
- stanowisko pracy wyposażone w telefon, komputer-czas pracy przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem,
- brak czynników szkodliwych na stanowisku,
- stanowisko pracy usytuowane jest na parterze budynku „C” należącego do kompleksu budynków Komendy Powiatowej Policji w Raciborzu,
- budynek Komendy nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo - brak wind i toalet dostosownych do potrzeb wymienionych osób.
- praca na umowę o pracę na czas określony (nie zastępstwo)
- wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek z tytułu wysługi lat pracy (5%-20% wynagrodzenia zasadniczego).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
ul. Bosackiej 42 w kopercie z dopiskiem „inspektor Zespołu Łączności i Informatyki-imię i nazwisko”,
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę