Inspektor
Komenda Powiatowa Policji w Żywcu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Inspektor do spraw obsługi sekretarsko-biurowej, systemu ERCDŚ
w Wydziale Kryminalnym
Inspektor
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Ewidencjonuje pisma oraz inne dokumenty wpływające i wychodzące w odpowiednich dziennikach, przyjmuje, rozdziela i wysyła przesyłki (również te, które mogą zawierać środki chemiczne lub materiał biologiczny do badań) pocztą zwykłą i specjalną. Kompletuje i przedkłada dokumenty i korespondencję do podpisu a także dekretacji Naczelnikowi Wydziału i Komendantowi Powiatowemu Policji. Sporządza comiesięczne wykazy za dojazdy, prowadzi ewidencję urlopową i zwolnień lekarskich pracowników wydziału w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji w wydziale.
- Rejestruje postępowania sprawdzające i przygotowawcze tj. czynności sprawdzające (RPS) oraz śledztwa i dochodzenia (RSD) w ERCDŚ wraz z całością spływającej do nich dokumentacji statystycznych i procesowych celem zapewnienia terminowości i rytmiczności prowadzonych postępowań oraz udziela instruktaży w zakresie działania systemu ERCDŚ celem jego właściwego funkcjonowania.
- Przygotowuje wytworzoną w wydziale dokumentację do archiwizowania oraz weryfikuje nadane symbole archiwalne zgodnie z obowiązującym jednolitym rzeczowym wykazem akt policji i okresami przedawnień, sporządza odpowiednie spisy akt, w celu przekazania ich do składnicy akt KPP w Żywcu.
- Udziela telefonicznie i osobiście informacji stronom w prowadzonych postępowaniach a także instytucjom takim jak sądy, prokuratury, towarzystwa ubezpieczeniowe w zakresie danych referentów przydzielonych do prowadzenia przedmiotowych postępowań jak również o sposobie ich zakończenia i nadania dalszego biegu tym postępowaniom, kieruje i umawia z wskazanymi referentami sprawy a także naczelnikami wydziału w celu uniknięcia ewentualnych skarg stron postępowania a także zapewnienia właściwego poziomu funkcji recepcyjnej sekretariatu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 7 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY TO KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972R. LUB POŹNIEJ. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
- wysoka samodzielność, rzetelność,
- umiejętność konsultacji , argumentowania, interpretowania i stosowania przepisów
- umiejętność organizowania pracy własnej
- znajomość obsługi komputera
- umiejętność współpracy z zespołem
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie: średnie kierunek administracyjno-biurowy
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych
- umiejętność szybkiego uczenia się
- dyspozycyjność
- przeszkolenie z zakresu obsługi komputera, poczty e-mail
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- w tym także dokumenty potwierdzające aktualne zatrudnienie o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia zawodowego/stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe zgodnie ze stawianymi wymaganiami (udokumentowane zakresem obowiązków na stanowisku pracy, referencjami, zaświadczeniami, certyfikatami, dyplomami itp.)
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944r. Do dnia 31 lipca 1990r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. OŚWIADCZENIE NIE DOTYCZY KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 01 SIERPNIA 1972R. LUB PÓŹNIEJ.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-27
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Żywcu Al. Piłsudskiego 52 , 34-300 Żywiec
u dyżurnego jednostki ( z dopiskiem nabór na stanowisko inspektor-zastępstwo Nr ogłoszenia 137993) lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
Warunki pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym - jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, pozycja ciała-głównie siedząca.Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, skaner, kserokopiarkę, komputer oraz monitor ekranowy-czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze budynku KPP w Żywcu przy ulicy Al.Piłsudskiego 52. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami: brak podjazdów i toalet dostosowanych dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi.Współpraca z innymi wydziałami lub jednostkami mieszczącymi się w budynkach niedostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę