Customer supporter
Twój zakres obowiązków:
- Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia technicznego dla Klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czat
- Umiejętność negocjowania z klientami różnych rozwiązań
- Dostarczanie Klientom szybkich, rzetelnych i dokładnych informacji
- Tworzenie pozytywnego wrażenia zespołu wsparcia
- Codzienna komunikacja z zespołem
Nasze wymagania:
- Doskonałe umiejętności obsługi klienta
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1) i polskiego na poziomie C1 w mowie i piśmie
- Silne umiejętności organizacyjne i koncentracja na szczegółach
- Nastawienie na rozwiązywanie problemów
- Praca 50% z biura i 50% z domu
To oferujemy:
- Praca na pełny etat (umowa o pracę)
- Dobre perspektywy kariery w renomowanej firmie, która nagradza pracowników z zaangażowaniem i pasją
- Świadczenia socjalne: Karta Multisport, prywatna opieka medyczna Enel-Med
- Dodatkowy fundusz urlopowy dla Ciebie i Twoich dzieci
- Praca od poniedziałku do piątku, zmiany w godzinach 09:00 - 17:00
- Miejsce pracy: Warszawa (Ursynów), Taneczna 30
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę