CUSTOMER SUPPORT SPECIALIST/ SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
- stała komunikacja z członkami zespołu, pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim i angielskim, ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m. in. rynki wschodnie, a komunikacja wewnętrzna odbywa się w j. rosyjskim;
- prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej i użytkowej nadzorowanych sieci i systemów teleinformatycznych, wsparcie techniczne użytkownika końcowego w zakresie telekomunikacji,
- udział we wdrażaniu do eksploatacji nowego sprzętu telekomunikacyjnego, sieciowego i komputerowego,
- instalacja oraz aktualizacja oprogramowania systemowego i użytkowego ITD. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaJezykipolski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowanyangielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowanyWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)