Customer Service Specialist
Opis stanowiska pracy
AY Prime to innowacyjna firma, którą tworzy zespół ekspertów od rynku pracy, rekrutacji, marketingu, dofinansowań, szkoleń, psychologii, zarządzania, komunikacji, digitalu, eventów, social mediów, PR, podatków oraz prawa. Nasza Marka ma ponad 15 lat doświadczenia w rekrutowaniu Pracowników każdego szczebla oraz w doradztwie biznesowym dla kilkudziesięciu branż.
Dla naszego Klienta, lidera w branży FMCG o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy doświadczonego:
Customer Service Specialist (dział marek własnych)
Lokalizacja: Sosnowiec
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie
- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premią motywacyjną
- Pakiet benefitów: ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, karta multisport
Zakres obowiązków:
- Wdrożenie nowego projektu produkcji marki własnej dla klienta zagranicznego
- Kompleksowa obsługa klienta (telefoniczna, mailowa lub bezpośrednia), np. odpowiadanie na zapytania klientów, rozwiązywanie bieżących problemów związanych z produktem/produkcją
- Obsługa bieżących zamówień marek własnych
- Współpraca z innymi działami w celu udzielenia klientowi wymaganego wsparcia
- Monitorowanie poziomu satysfakcji klientów
Wymagania
Wymagania:
- Język angielski zaawansowany w mowie i piśmie (codzienna współpraca z klientem z Wielkiej Brytanii)
- Zarządzanie projektami (monitorowanie i raportowanie)
- Umiejętności miękkie w komunikacji z osobami na różnych poziomach w firmie
- Elastyczność w działaniu
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę