Customer Care Specialist with Italian
Opis stanowiska pracy
- general support of customers through the phone;
- answering customers' queries and providing information regarding e. g. rebooking, ticketing;
- working with reservation system;
- collaborating with e-commerce team;
- fluency in English;
- knowledge of Italian on minimum B2/C1 level;
- strong communication and problem-solving skills;
- customer-oriented approach;
- availability to work on-site from office in Wrocław;
- traveller package, including discounts for flight tickets;
- Multisport card;
- private medical care and life insurance;
- internal trainings and additional 2 weeks of mentoring;
- support in relocation from abroad;
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę