Brand Manager
Brand Manager
Twój zakres obowiązków
- Współtworzenie materiałów marketingowych dla wdrażanych projektów, tworzenie opisów produktów
- Tworzenie strategii i zarządzanie kampaniami marketingowymi
- Budowanie wiarygodności i świadomości marki
- Prowadzenie badań rynkowych, analiza danych konsumenckich
- Analizowanie sukcesu kampanii marketingowych i tworzenie raportów
- Nadzór nad działaniami reklamowymi, projektowaniem produktów i innymi formami marketingu w celu zachowania spójności w brandingu
- Planowanie i nadzorowanie budżetu
- Współpraca z innymi działami i agencjami zewnętrznymi
- Raportowanie swojej pracy
Nasze wymagania
- Kilkuletnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży beauty/ kosmetycznej
- Zaawansowana znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie
- Wysokie zdolności analityczne, organizacyjne oraz interpersonalne
- Nastawienie na jakość wykonywanej pracy
- Samodzielność i odpowiedzialność w realizowaniu powierzonych zadań
- Odporność na stres
- Bardzo dobra znajomość branży (m.in. panujących na rynku trendów)
- Kreatywność oraz wysokie poczucie estetyki
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie zajmującej się produkcją kosmetyków
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system motywacyjny
- Dofinansowanie udziału w szkoleniach, kursach i konferencjach branżowych
- Ciekawe wyzwania, możliwość rozwoju zawodowego
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji
- Bogaty pakiet benefitów
- Zniżki na produkty firmowe
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę