Asystentka Biura Zarządu
Asystentka Biura Zarządu
Twój zakres obowiązków
- Koordynacja kalendarzy zarządu, planowanie spotkań
- Ścisła współpraca z zarządem
- Organizacja podróży służbowych
- Tworzenie prezentacji, wsparcie w aktualizacji dokumentów
- Zapewnienie płynności przebiegu dokumentacji
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura zarządu
- Wsparcie, pomoc w dodatkowych projektach
Wymagania pracodawcy
- Doświadczenie pracy na stanowisku asystenckim (min. 2 lata)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, poziom min. B2
- Znajomość pakietu MS Office (Ms Excel, Power Point)
- Zdolność do wielozadaniowości, umiejętności organizacyjne, zarządzania czasem
Pracodawca oferuje
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w prężnie działającej organizacji
- Pracę w międzynarodowym środowisku, o przyjaznej atmosferze
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę