Asystent/ka zarządu
Z uwagi na przeprowadzkę do Skierniewic potrzebujemy utworzyć biuro wraz z archiwum dokumentacji. Podpisywanie dużej ilości dokumentów zdalnie/elektronicznie na dłuższą metę się nie sprawdza, w związku z powyższym konieczne jest prowadzenie biura na miejscu.
Kogo szukamy:
- osoby z przynajmniej dwuletnim doświadczeniem w pracy biurowej lub na podobnym stanowisku
Obowiązki:
- wykonywanie prac urzędniczo-sekretarskich na potrzeby Zarządu firmy
- planowanie czasu pracy członków Zarządu (umawianie spotkań, koordynacja kalendarzy)
Wymagania:
- doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale administracji
- otwartość na nowe wyzwania
- komunikatywność
- odpowiedzialność - dyscyplina wewnętrzna
- skrupulatność
- znajomość Microsoft Office
- znajomość dokumentów biurowych i kadrowych w zakresie takim jak: faktury, różnego rodzaju umowy o pracę tj. umowy o (pracę/zlecenie/dzieło, B2B)
- kompetencje księgowe będą dodatkowym atutem
Co oferujemy:
- pracę w nowej spółce inwestycyjnej
- rozwój osobisty w branży inwestycyjnej
- elastyczne godziny pracy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub zlecenia B2B
- jasno określoną ścieżkę kariery
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę