Archiwista
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Archiwista
Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Archiwum Zakładowego
Archiwista
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzi archiwum zakładowe zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów prawa oraz instrukcji archiwalnej/kancelaryjnej i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt,
- przyjmuje, przechowuje, porządkuje oraz udostępnia dokumentację archiwalną,
- inicjuje brakowanie dokumentacji niearchiwalnej,
- przygotowuje materiały archiwalne i bierze udział w ich przekazaniu do właściwego archiwum państwowego,
- szkoli pracowników, nowo przyjętych oraz już zatrudnionych w zakresie prawidłowego postępowania z dokumentacją,
- przygotowuje sprawozdania i statystyki z działalności archiwum w celu gromadzenia bieżącej informacji na temat działalności archiwum,
- prowadzi prace porządkowe i techniczne przy zbiorach,
- uczestniczy w pracach związanych z testowaniem i wdrażaniem poszczególnych modułów elektronicznej archiwizacji dokumentów w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentami EZD,
- przeprowadza kwerendy archiwalne,
- przeprowadza skontrum dokumentacji.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: średnie o profilu technik archiwista LUB wykształcenie średnie z ukończonym kursem kancelaryjno-archiwalnym I i II stopnia
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w archiwum zakładowym bądź składnicy akt instytucji publicznej lub doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w archiwum zakładowym bądź składnicy akt instytucji publicznej
- praktyczna znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych,
- znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisów wykonawczych do ustawy,
- odpowiedzialność, dokładność i bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- znajomość obsługi komputera, praktyczna znajomość programów pakietu MS Office
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy przy możliwym kontakcie z pyłem i kurzem,
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy w pomieszczeniach na wysokościach do 3 m,
- prawo jazdy kat. B.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie: brak
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- systematyczność i dokładność,
- skuteczna komunikacja.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-02-10
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie
ul. Mogilska 25
31-542 Kraków
Sekretariat pok. 912, piętro IX
Warunki pracy
praca z materiałami archiwalnymi (kurz archiwalny, czynniki alergenne, zanieczyszcenia mikrobiologiczne akt)
praca administracyjno-biurowa wymagająca wysiłku fizycznego związanego z przenoszeniem akt,
praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
okresowe spiętrzenie zadań oraz konieczność wykonywania zadań w krótkich terminach,
wyjazdy służbowe - pomieszczenia archiwum zlokalizowane poza siedzibą urzędu,
Podstawowym narzędziem pracy jest komputer. Stanowisko pracy znajduje się na IX piętrze w budynku wielokondygnacyjnym. Budynek posiada windę.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. W przypadku osób, które podejmują pierwszy raz pracę w służbie cywilnej w myśl art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony 12 miesięcy. Po odbyciu służby przygotowawczej oraz uzyskaniu pozytywnej pierwszej oceny w służbie cywilnej (art. 35 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o słuzbie cywilnej) umowa o pracę na czas nieokreślony. Planowany termin zatrudnienia marzec 2024r.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę