Account Manager (agencja reklamowa)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Aktywne pozyskiwanie do współpracy agencji reklamowych, poprzez budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych
- Opracowywanie i realizacja strategii sprzedażowej dla powierzonych obszarów rynkowych
- Przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy
- Regularna analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji
- Raportowanie wyników oraz wsparcie w tworzeniu strategii rozwoju firmy
WYMAGANIA:
- Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B, preferowane doświadczenie w branży reklamowej lub agencjach interaktywnych
- Doskonałe umiejętności negocjacyjne oraz budowania relacji z klientami
- Znajomość rynku reklamowego w Polsce
- Umiejętność samodzielnego planowania i realizacji działań sprzedażowych
- Doskonała komunikacja werbalna i pisemna
- Umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania czasem
- Motywacja do osiągania celów biznesowych
OFERUJEMY:
- otwartość na oczekiwania finansowe i wysokość podstawy (forma współpracy b2b/umowa o pracę)
- dodatkowe prowizje za osiąganie celów sprzedażowych
- samodzielne stanowisko koordynujące sprzedaż i nawiązywanie współprac z agencjami na całą Polskę
- możliwości rozwoju w ponad 100-osobowej firmie
- niezbędne narzędzia pracy
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę