Urban Project Manager
Poszukujemy doświadczonego Urban Project Managera, który będzie odpowiedzialny za szeroki zakres działań związanych z zarządzaniem projektami muzycznymi w naszej wytwórni. Osoba na tym stanowisku będzie miała kluczowe znaczenie dla sukcesu artystycznego i komercyjnego naszych projektów.
Jeżeli szukasz swojego zawodowego miejsca, w którym:
- Jest przyjazne środowisko pracy (otwartość ludzi i muzyka będąca pasją, a nie tylko pracą);
- Pracuje się w zgranym zespole, dla którego nie ma rzeczy niemożliwych;
- Tworzy się kampanie, które są doceniane nie tylko przez fanów, ale też przez artystów;
- Darzy się siebie wzajemnym zaufaniem (bo przecież każdy jest specjalistą w swojej dziedzinie);
- Zagwarantowana jest elastyczność pracy (forma hybrydowa – zdalnie plus stacjonarnie);
I spełniasz równocześnie poniższe warunki:
- Posiadasz min. 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
- Jesteś gotowy na intensywną prace z artystami, managerami, partnerami zewnętrznymi;
- Doskonale rozumiesz zagadnienia rynku muzycznego;
- Jesteś osobą dynamiczną, konkretną, systematyczną, zorganizowaną;
- Będziesz w stanie kompleksowo zarządzać projektami w wyznaczonym czasie i budżecie;
- Chętnie współpracujesz z innymi;
- Potrafisz pracować pod presją czasu;
- Znasz język angielski na poziomie co najmniej B2 – najlepiej jeśli pracowałeś już z tym językiem;
Ta rola może być Twoja! Jeszcze dziś wyślij swoje CV przez przycisk aplikuj!
Twoje przyszłe zadania to:
- Zarządzanie projektem. Koordynacja i współpraca z innymi działami, takimi jak marketing, dystrybucja i promocja. Utrzymanie harmonogramu, zarządzanie budżetem i monitorowanie postępów projektu.
- Zarządzanie procesem nagrywania płyt. Koordynacja pracy z producentami, inżynierami dźwięku i muzykami w celu zapewnienia terminowego dostarczenia materiału, dotrzymania budżetu i satysfakcji artysty.
- Opracowywanie strategii wydawniczej. Wybór odpowiednich utworów, opracowywanie koncepcji albumu oraz planowanie wydarzeń promocyjnych.
- Koordynacja działań marketingowych. Współpraca z działem marketingu oraz artystami w celu stworzenia wizualizacji albumu, teledysków czy materiałów promocyjnych.
- Monitorowanie wyników. Analiza danych sprzedaży, statystyk strumieniowania i innych wskaźników, aby ocenić skuteczność działań promocyjnych.
- Współpraca z artystami. Aktywne pozyskiwanie nowych talentów, budowanie relacji z nowymi artystami, menedżerami i promotorami. Aktywne wspieranie obecnych artystów wytwórni poprzez pozyskiwanie muzyki, współpracę artystyczną, proponowanie pomysłów rozwoju kariery i opiniowanie utworów.
- Koordynowanie dystrybucji. Nadzór procesu dystrybucji albumów, zarówno w formie fizycznej, jak i cyfrowej.
- Praca przy projektach specjalnych. Współpraca z brandami/markami, programami telewizyjnymi; organizacja campów nagraniowych.
Z naszej strony możesz liczyć na:
- wynagrodzenie miesięczne w przedziale 8. 000 PLN a 12. 000 PLN brutto;
- umowę zlecenie lub współpracę w ramach B2B;
- pracę nad ambitnymi projektami muzycznymi;
- kulturę organizacji opartą na feedbacku i wymianie wiedzy;
- prywatną opiekę zdrowotną i kartę MultiSport;
- lekcje angielskiego;
- świetną atmosferę pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę