TECHNIK INFORMATYK
Zadania:
- samodzielne rozwiązywanie problemów na pierwszej linii wsparcia IT,
- instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych, telefonów komórkowych i aplikacji zgodnie z firmowym standardem bezpieczeństwa,
- efektywna i produktywna współpraca z innymi grupami wsparcia,
- rejestrowanie i analiza zgłoszeń użytkowników,
- praca z użytkownikiem,
- wykorzystanie wiedzy i umiejętności zdobytych na podobnym stanowisku,
- komunikacja w języku angielskim w mowie i piśmie,
- wykorzystanie dobrej znajomości systemów operacyjnych Windows,
- logiczne myślenie i praca w zespole.
Oferta stażu realizowana ze środków Algorytm. Inne wymagania1. Rozwaga.
2. Ogólna dobra sprawność fizyczna i psychofizyczna.
3. Koncentracja uwagi na wykonywaniu zadaniach.
4. Odporność psychiczna.
5. Sprawny układ kostno-stawowy, wzrokowy. Rodzaj zatrudnieniaNie dotyczyZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniaśrednie zawodowe, informatyczne