SZEF KUCHNI
- zarządzanie pracownikami kuchni;
- tworzenie menu oraz jego aktualizacja w porozumieniu z menadżerem;
- sporządzanie i udzielanie informacji o alergenach;
- wprowadzanie i przygotowywanie nowych potraw, wdrażanie pomysłów autorskich oraz wykorzystywanie kreatywności pracowników kuchni;
- organizacja zaopatrzenia kuchni, w tym odpowiedzialność za wykorzystywane produkty;
- kontrola i nadzór nad jakością serwowanych potraw;
- współpraca z innymi placówkami zakładu w zakresie podnoszenia jakości oferowanych usług i obsługi klienta, podnoszenia kwalifikacji, realizacji zamówień;
- szkolenie pracowników kuchni z technik gotowania oraz zasad przechowywania i przygotowywania produktów;
- udział w planowaniu i zakupie urządzeń i wyposażenia gastronomicznego;
- udział w pracach zespołu programowego;
- współudział w przygotowywaniu oferty gastronomicznej;
- nadzór nad przestrzeganiem zasad higieny w miejscu pracy, w tym wydawanie wiążących poleceń innym pracownikom kuchni;
- przestrzeganie systemu HACCP;
- praca z osobami z niepełnosprawnościami
- praca od poniedziałku do piątku (sporadycznie w weekendy)
- praca zmianowa w godzinach 7. 00 17. 00Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniazasadnicze zawodowe