STANOWISKO DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
1. przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych oraz wniosków
o przyznanie dodatku mieszkaniowego wraz z niezbędną dokumentacją określoną obowiązującymi przepisami,
2. wprowadzanie danych dotyczących wypłat świadczeń rodzinnych oraz dodatków mieszkaniowych do systemu komputerowego,
3. ustalanie prawa do świadczeń rodzinnych oraz wyliczanie przysługujących dodatków mieszkaniowych na podstawie obowiązujących przepisów,
5. prowadzenie rejestru:
a) wniosków załatwianych na stanowisku pracy,
b) decyzji wydawanych w sprawie świadczeń rodzinnych oraz dodatków mieszkaniowych,
c) rodzin i osób korzystających ze świadczeń rodzinnych oraz dodatków mieszkaniowych,
6. prowadzenie teczek rodzin i osób korzystających ze świadczeń rodzinnych oraz dodatków mieszkaniowych,
etc. Inne wymaganiaNabór do zapoznania z treścią (na zastępstwo) na w/w stanowisko oraz załączniki do pobrania na str https://epuapgopssmoldzino. ssdip. bip. gov.pl/nabory/ Znajomość Ustaw o samorządzie gminnym, pomocy społecznej, o systemie ubezpieczeń społecznych, Kodeks postępowania administracyjnego oraz Specustawa o pomocy Obywatelom UkrainyRodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę w zastępstwieSystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)