SPECJALISTA DS. WSPARCIA UŻYTKOWNIKA IT
SPECJALISTA DS. WSPARCIA UŻYTKOWNIKA IT
1057928601
Obowiązki
- przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,
- pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,
- współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub koordynują na rzecz banku obsługę zgłoszeń użytkowników,
- zgłaszasz wykryte błędy i awarie w systemach IT.
Wymagania
- masz minimum 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- znasz i rozumiesz na poziomie podstawowym takie obszary jak: architektura i sieci komputerowe, bezpieczeństwo informatyczne, systemy operacyjne, technologie chmurowe,
- masz zdolności analityczne,
- jesteś osobą kulturalną, komunikatywną, zorganizowaną i samodzielną,
- dobrze sobie radzisz w sytuacjach stresowych,
- potrafisz pracować w zespole.
Oferujemy
- Umowę o pracę
- Zdrową równowagę
między pracą a życiem
osobistym - Pełny pakiet benefitów:
- Prywatną opiekę zdrowotną
- Pracę Hybrydową
Źródło: PKO BP/Praca
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę