Specjalista ds. Service Desk
Specjalista ds. Service Desk
Twój zakres obowiązków
- Bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów IT
- Obsługa systemu Service Desk - rejestracja zgłoszeń od użytkowników w systemie, opisywanie i kategoryzowanie zgłoszeń
- Realizowanie zleconych zgłoszeń serwisowych oraz rozwiązywanie incydentów w ramach obowiązujących instrukcji i procedur
- Montaż, instalacja i konfiguracja sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania
- Tworzenie dokumentacji technicznej IT w obsługiwanym obszarze sprzętu i oprogramowania
- Konsultacje i szkolenia pracowników innych Biur na temat sposobów użycia systemów informatycznych oraz sprzętu IT
- Przeglądy i konserwacje sprzętu i oprogramowania komputerowego
- Administrowanie i zarzadzanie systemami operacyjnymi na końcowym sprzęcie użytkownika
- Zarządzanie i administrowanie uprawnieniami w aplikacjach i systemach oraz na serwerze plików
Nasze wymagania
- Wykształcenie w kierunku informatycznym
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (minimum 2 lata)
- Bardzo dobra znajomość aplikacji klienckich z rodziny MS Office
- Znajomość sprzętu komputerowego i peryferii drukarek, AP Wi-Fi, LAN
- Znajomość i zrozumienie podstawowych zasad bezpieczeństwa w systemach informatycznych
- Komunikatywność i umiejętność obsługi Klienta zewnętrznego i wewnętrznego
- Umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista
- Umiejętność zarządzania czasem, kreatywność
- Skuteczność w działaniu oraz odpowiedzialność biznesowa
- Nastawienie na ciągły rozwój oraz umiejętność czerpania z różnych perspektyw
- Znajomość podstawowych założeń metodyki ITIL lub podobnej w zakresie zarządzania incydentami
- Znajomość środowiska sieciowego i usług WAN
- Znajomość obsługi serwerów fizycznych oraz środowiska wirtualnego
- Znajomość SAP
To oferujemy
- Pełną wyzwań pracę w polskiej, stabilnej firmie będącej członkiem grupy kapitałowej Orlen S.A.
- Zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę
- Wynagrodzenie stałe oraz system premiowy
- Pakiet benefitów pozapłacowych: system kafeteryjny MyBenefit, karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta paliwowa
- Dofinansowanie w ramach ZFŚS m.in. do wypoczynku, bonów świątecznych i innych
- Elastyczny czas rozpoczynania pracy między godz. 7:00 a 9:00
- Parking na terenie firmy
- Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji w ramach udziału w wielu ciekawych projektach
- Niezbędne narzędzia pracy
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę