SPECJALISTA DS. REKLAMY I POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNETRZNYCH
- przygotowywanie i odpowiedzialność za treść oraz aktualizację informacji prezentowanych na stronie internetowej Filharmonii: o Filharmonii, jej osiągnięciach, dyrygentach i zespołach oraz programie artystycznym i ofercie,
- poszukiwanie pozabudżetowych źródeł finansowania działalności Filharmonii oraz gromadzenie informacji dotyczących pozabudżetowych źródeł finansowania,
- realizacja wszelkich działań promocyjnych, reklamowych i marketingowych na rzecz artystycznych przedsięwzięć Filharmonii,
- pozyskiwanie kontrahentów do realizacji koncertów dodatkowych do realizacji zarówno w siedzibie jak i sprzedanych na zewnątrz z udziałem zespołów artystycznych Filharmonii,
- prowadzenie strony internetowej Filharmonii poprzez prezentowanie aktualnych informacji repertuarowych, informacyjnych i innych, stała współpraca z mediami i firmami reklamowymi, wprowadzanie nowych form prezentacji Filharmonii i promocji jej zespołów, zgodnie z potrzebami Filharmonii,
- nawiązywanie kontaktów z zakładami pracy i instytucjami na sprzedaż koncertów i abonamentów lub różnorodnych form współpracy w zakresie sprzedaży i realizacji koncertów,
- pozyskiwanie i gromadzenie informacji o zewnętrznych źródłach finansowania projektów i programów oraz monitorowanie i koordynacja działań związanych z ich realizacją,
- utrzymywanie bieżących kontaktów z partnerami, sponsorami na rzecz Filharmonii,
- opracowywanie strategii pozyskiwania środków zewnętrznych w związku z planowanymi projektami uwzględnionymi w repertuarze sezonowym,
- produkcja wydarzeń, projektów artystycznych organizowanych przez Filharmonie Sudecką ze szczególnym uwzględnieniem działań edukacyjnych oraz ich organizacja i koordynowanie,
- kontakt z artystami,
- przygotowywanie, organizacja koncertów specjalnych dla dzieci i młodzieży oraz festiwali piosenki dziecięcej w uzgodnieniu z Dyrektorem,
- sporządzanie umów dla artystów biorących udział we wszystkich wydarzeniach artystycznych,
- dbałość o frekwencję na koncertach Filharmonii, a w szczególności na koncertach objętych programem artystycznym sezonu,
- sporządzanie sprawozdań z działalności artystycznej,
- współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na zajmowanym stanowisku. Inne wymaganiaWykształcenie wyższe (w tym szkoła muzyczna I stopnia), mile widziane kierunkowe (PR, marketing) lub z obszaru kultury,
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
Doświadczenie w prowadzeniu projektów marketingowych,
Umiejętność redagowania tekstów, umiejętność tworzenia informacji prasowych,
Bardzo dobra znajomość mediów, a także technik i narzędzi komunikacyjnych, praktyczna znajomość zagadnień public relations, swoboda wypowiedzi w mowie i w piśmie, wysokie umiejętności interpersonalne, doskonała organizacja pracy oraz samodzielność, kreatywne podejście do wykonywanych zadań,
Obsługa komputera MS Office, mile widziana obsługa programów graficznych oraz narzędzi typu WordPress,
Umiejętność organizacji własnego czasu pracy. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscinnaWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)