Specjalista
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Specjalista
w Zespole Konserwacji Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia
Specjalista
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- samodzielnie planuje zakres niezbędnych do wykonania prac konserwacyjnych i remontowych obiektów Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej. Kosztorysuje zadania konserwacyjne i remontowe zgodnie z oprogramowaniem specjalistycznym do kosztorysowania, a także sprawdza prawidłowość zużycia materiałów i sporządza dokumenty będące podstawą ich rozliczenia,
- sporządza kwartalne zestawienie materiałów zużytych do konserwacji nieruchomości oraz sprawdza jego zgodność z książką pracy konserwatora,
- sporządza opisy przedmiotów zamówienia, projekty umów oraz wnioski o wszczęcie procedury przetargowej w trybie przewidzianym ustawą Prawo zamówień Publicznych jak również poza ustawą, na zakup materiałów budowlanych na potrzeby prac konserwacyjnych oraz remontowych wykonywanych systemem własnym, a także usług służących prawidłowemu utrzymaniu obiektów oraz urządzeń technicznych, sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Uczestniczy w pracach komisji przetargowych. Celem zadania jest zaopatrzenie magazynu w asortyment niezbędny do realizacji planowanych do wykonania prac konserwacyjnych i remontowych, a także należyte utrzymanie sprawności urządzeń i sieci,
- sporządza Plan Potrzeb Remontowych i Rozbiórek oraz sporządza roczny Plan Robót Remontowych i Rozbiórek realizowanych systemem własnym. Sporządza tygodniowe harmonogramy prac wykonywanych przez warsztaty Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia,
- analizuje protokoły z kontroli instytucjonalnych (Państwowa Inspekcja Sanitarna, Nadzór Budowlany, Społeczny Inspektor Pracy W-MOSG, Urząd Dozoru Technicznego), a także protokoły z kontroli służb wewnętrznych pod kątem realizacji zawartych w nich zaleceń, a następnie planuje i koordynuje sposób ich prawidłowej realizacji,
- uczestniczy w pracach komisji odbierających materiały budowlane i usługi zlecone podmiotom zewnętrznym. Uczestniczy i sporządza protokoły w sprawie sposobu postępowania z materiałami pochodzącymi z rozbiórki, a także odbioru końcowego robót remontowych. W zależności od potrzeb prowadzi pojazdy służbowe,
- prowadzi ewidencję urządzeń podlegających badaniom przez Urząd Dozoru Technicznego, systematycznie aktualizuje informacje o stanie technicznym urządzeń, a także przestrzega terminów ich kolejnych badań,
- sporządza projekty pism do Urzędu Dozoru Technicznego, Państwowego Inspektora Sanitarnego w zakresie działalności Urzędu, a także Komendanta Głównego SG w zakresie wnioskowania o przeprowadzenie prac remontowych siłami własnymi oraz koordynuje prace pracowników warsztatu Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia w zakresie prac konserwacyjnych na Placówkach Straży Granicznej.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 14 miesięcy udokumentowanego doświadczenia zawodowego /stażu pracy w wykonawstwie ogólnobudowlanym,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność obsługi programu do kosztorysowania prac konserwacyjnych,
- znajomość przepisów ustawy prawo budowlane oraz aktów wykonawczych do ustawy w zakresie planowania i realizacji prac remontowych,
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy,
- komunikatywność,
- umiejętność argumentowania.
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów lub oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadania prawa jazdy kat. B,
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-31
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddział Straży Granicznej
ul. gen. Wł. Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn
(pocztą lub osobiście do urzędu) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Przewodniczący Komisji Kwalifikacyjnej – do rąk własnych” oraz wskazaniem stanowiska i komórki organizacyjnej, której dotyczy oferta.
- w formie elektronicznej: za pośrednictwem (ePUAP) lub usługi e-Doręczeń.
Warunki pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku wielokondygnacyjnym kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, jedno z dwóch wejść do budynku przystosowane dla osób ze stopniem niepełnosprawności, na parterze budynku znajduje się pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenia pracy spełniają wymagania stanowisk pracy stałej. Praca wymagająca pełnej sprawności psychoruchowej. Ryzyko zawodowe na poziomie akceptowalnym.
Na stanowisku występują kontakty zewnętrzne: kilka razy w tygodniu – telefoniczne i korespondencyjne z przedstawicielami firm zaopatrujących w materiały budowlane oraz kilka razy w miesiącu - telefoniczne, korespondencyjne i osobiste z przedstawicielami Urzędu Dozoru Technicznego, Państwowym Inspektorem Sanitarnym MSW, przedstawicielami Służb Budowlanych (Starostwo, Nadzór Budowlany), telefoniczne i korespondencyjne
z Wykonawcami z sprawach dotyczących procedur o udzielenie zamówienia zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz kontakty telefoniczne i osobiste z przedstawicielami firm odbierających odpady. Pracownik ma kontakt osobisty z Usługobiorcami i Wykonawcami podczas końcowych odbiorów przedmiotów zamówienia.
Występują czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań takie jak: praca w terenie, zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca pod presją czasu, stres.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- złożenia oferty w wyznaczonym terminie,
- kompletności dokumentów,
- treści dokumentów, w tym dat i wymaganych podpisów.
- data stempla pocztowego w przypadku złożenia oferty poprzez operatora publicznego,
- data wpływu do W-MOSG w przypadku osobistego złożenia oferty w siedzibie W-MOSG – BIURO PODAWCZE – czynne całą dobę,
- data wpływu na elektroniczną skrzynkę podawczą W-MOSG w przypadku złożenia oferty za pośrednictwem ePUAP,
- data wpływu na adres do doręczeń elektronicznych posiadanych przez W-MOSG w przypadku skorzystania z usługi e-Doręczeń.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę