Reprezentant ds. Obsługi Klienta
Reprezentant ds. Obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków
- Bieżąca obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy;
- Regularny kontakt z klientami (mailowy, telefoniczny);
- Współpraca z innymi działami firmy podczas potwierdzania zamówień i organizowania wysyłek (np. Działa Planowania, Magazyn, etc.);
- Monitorowanie i zarządzanie pełnym procesem zamówienia, począwszy od jego wejścia do wysyłki do klienta.
Nasze wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – wymóg konieczny (w mowie i piśnie);
- Zorientowanie na klienta, zdolności komunikacyjne i pozytywne nastawienie;
- Umiejętność posługiwania się narzędziami pakietu MS Office.
- Wykształcenie wyższe;
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z obsługą klienta;
- Zdolność posługiwania się bazami danych, znajomość SAP.
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin;
- Rozbudowany system socjalny: wczasy pod gruszą, bony pieniężne na Wielkanoc i Boże Narodzenie;
- Dofinansowanie grupowego ubezpieczenia na życie oraz opieki medycznej;
- Dofinansowanie karty MULTISPORT;
- Pracowniczy program emerytalny (PPE) – składki odprowadzane przez Pracodawcę na przyszłą emeryturę Pracownika;
- Wliczaną do czasu pracy 30 – minutową przerwę;
- Ciekawą pracę w nowoczesnym i dynamicznie rozwijającym się koncernie produkcyjnym o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Dobrą atmosferę pracy;
- Perspektywy rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę