PRACOWNIK BIUROWY
- zarządzanie i koordynowanie pracy biura,
- obsługiwanie korespondencji zarówno o charakterze przychodzącym, jak i wychodzącym (tradycyjnej, czyli pocztowej oraz elektronicznej, czyli e-maili),
- odbieranie przesyłek,
- przygotowywanie różnego typu dokumentacji i pism biurowych,
- segregowanie i archiwizowanie dokumentów,
- dbałość o sprawny obieg dokumentów oraz informacji w firmie,
- kontakty z klientami firmy i udzielanie informacji interesantom,
- obsługiwanie sprzętu biurowego i programów biurowych,
- budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa,
- wspieranie firmy w realizacji bieżących projektów i zleceń,
- współpraca z różnymi działami firmy,
- wykonywanie innych prac o charakterze biurowym, organizacyjnym, administracyjnym i logistycznym powierzonych przez pracodawcę,
- wystawianie i księgowanie faktur. Inne wymaganiadoświadczenie na stanowisku biurowym, umiejętność komunikacji oraz zdolność pracy zespołowej, znajomość programu SUBIEKT GT będzie dodatkowym atutem, bardzo dobra znajomość programu Microsoft Office. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas określonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniabrak lub niepełne podstawowe