Media Planner
Twój zakres obowiązków:
Praca z systemami dedykowanymi do rezerwacji czasu reklamowego,
Obsługa zleceń i kontraktów - w tym m. in. : przygotowanie, ewidencjonowanie i organizowanie dokumentów, analizowanie wyników i optymalizacja, rozliczanie kampanii, przygotowanie do fakturowania,
Prowadzenie kampanii reklamowych online, czyli:
- Analizowanie wyników, optymalizacja na podstawie danych i wskaźników opłacalności
- Szukanie i testowanie nowych rozwiązań optymalizacyjnych
- Raportowanie wyników kampanii
Monitorowanie działań konkurencji i trendów w reklamie online
Research rynków
Współpraca z innymi działami firmy.
Sprawdzisz się u nas jeśli:
Masz co najmniej 2 letniego doświadczenie w planowaniu optymalnych kanałów mediowych dla kampanii marketingowych, zakupie mediów, monitoringu i optymalizacji kampanii,
Posiadasz praktyczną umiejętność analizy danych z wykorzystaniem takich wskaźników, jak: ROAS, CTR, GRP, CR,
Cechuje Cię systematyczność i dokładność w działaniu,
Potrafisz dobrze zarządzić sobą w czasie,
Masz umiejętność analitycznego myślenia i działania pod presją czasu,
Łatwość nawiązywania kontaktów, budowania i podtrzymywania relacji,
Wychodzisz z inicjatywą i działasz odważnie,
Lubisz pracować w zespole i chcesz być traktowany po partnersku,
Interesujesz się marketingiem online.
To oferujemy:
Kreatywna i samodzielna praca w dynamicznie rozwijającej się agencji digitalowej,
Umowę z oparciu o współpracę B2B,
Indywidualna ścieżka rozwoju uwzględniająca Twoje predyspozycje i preferencje,
Prywatną opiekę medyczną Lux-Med,
Kartę Medicover Sport,
Towarzystwo, w którym na pewno nie zaznasz nudy,
Dużą samodzielność i ciekawe projekty,
Opiekę Digital Project Managera.