IT Business Desk Specialist
responsibilities :
- Wsparcie aplikacji i systemów biznesowych w ramach II linii wsparcia technicznego
- Współpraca z developerami, analitykami i Project Managerami w celu rozwiązania złożonych problemów
- Kontakt z użytkownikiem wewnętrznym oraz dostawcami systemów
- Wsparcie developerów w realizacji zmian systemowych (analiza i przygotowanie specyfikacji, udział w testach od strony biznesu)
- Optymalizacja procesów i wdrażanie rozwiązań systemowych
- Tworzenie bazy wiedzy, w tym dokumentacji wdrażanych zmian w systemach IT oraz procesach biznesowych
requirements-expected :
- Doświadczenie we wsparciu użytkowników aplikacji i systemów w ramach II linii
- Doświadczenie w rozwijaniu i wspieraniu systemów biznesowych
- Znajomość zasad pracy na systemie ticketowym
- Analityczny umysł i dobre oko do detali
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
benefits :
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę