INSPEKTOR SPRZEDAŻY/ DORADCA KLIENTA
Bezpośrednia obsługa klientów indywidulanych i firm według przyjętych procesów i standardów, zawieranie i rozwiązywanie umów, realizacja celów sprzedażowych, dbałość o wysoką jakość obsługi klientów, promowanie i sprzedaż produktów firmy, czynności administracyjne. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Inne wymaganiasilna motywacja do pracy w bezpośredniej obsłudze klienta, minimum roczne doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta, znajomość zasad i standardów obsługi klienta poparta doświadczeniem, umiejętność pracy w oparciu o elektroniczne bazy danych, umiejętność samodzielnej organizacji pracy, bardzo dobra znajomość obsługi programów biurowych, w tym pakietu Microsoft Office. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę w zastępstwieSystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniaśrednie branżowe