INFORMATYK-SERWISANT
Wykonywanie obowiązków zgodnie z zakresem wynikającym ze stanowiska, w tym w szczególności serwisowanie i instalacja sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci, wyjazdy serwisowe do klientów (głównie hotele), kontakty z klientami (Helpdesk), dyżury serwisowe. Inne wymaganiaGotowość do pracy wyjazdowej, tj. głównie wykonywanie zadań służbowych poza siedzibą pracodawcy (serwis wyjazdowy u klientów-hotele) ale także praca w siedzibie pracodawcy i praca zdalna (z domu). Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Umiejętność czytania dokumentacji w języku angielskim. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaJezykiangielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowanyWyksztalceniaśrednie branżowe, kierunek: informatyka