DORADCA KLIENTA W SALONIE MEBLOWYM ELMARK - 1/2 ETATU
Obsługa Klienta w salonie meblowym, utrzymanie standardów ekspozycji salonów według wytycznych, troska o dobry wizerunek firmy w oczach Klientów, odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych, odpowiedzialność za pracę. Inne wymaganiaWymagania: Doświadczenie w pracy z obsługą Klienta, otwarty umysł i gotowość na nowe wyzwania, dynamika w działaniu, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, dużo pozytywnej energii, obsługa komputera w zakresie MS Office, doświadczenie w branży meblowej/wyposażenia wnętrz będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwości rozwoju zawodowego, szkolenia, przyjazną atmosferę w pracy, atrakcyjny system wynagrodzenia. Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniaśrednie zawodowe