Doradca klienta
- Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu.
- Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat oraz połączenia telefoniczne.
- Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów.
- Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta.
- Aktywne komunikowanie się w zespole oraz wsparcie członków zespołu.
- Przedsprzedażowa i posprzedażowa obsługa klienta.
- Utrzymywanie wysokiej jakości powierzonych zadań w kontakcie z klientem.
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane.
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie.
- Znajomość języka angielskiego min. B1+/B2 do komunikacji w zespole.
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość.
- Umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole.
- Motywacja i chęć do pracy oraz do nauki.
- Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office.
- Praca z biura w Warszawie.
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji.
- Pracę zmianową od poniedziałku do piątku w godzinach 9. 00-17. 00 lub 10. 00-18. 00 oraz w weekendy.
- Studenci mile widziani.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę