Brand Manager
Opis stanowiska pracy
Brand Manager
Kraków
NR REF. : 1182796
Dla naszego Klienta, firmly produkcyjnej, poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Brand Manager
Miejsce pracy: Kraków
Obowiązki na stanowisku:
- Brand Communication - tworzenie koncepcji, komunikacja marki na rynku
- Współtworzenie strategii marki: pozycjonowanie, obecność na rynku, rola marki dla organizacji
- Budowanie wiarygodności i świadomości marki
- Monitorowanie i doskonalenie wizerunku marki i zapewnienie spójności komunikacji marketingowej we wszystkich kanałach komunikacji
- Monitorowanie i analiza opinii klientów i konsumentów na temat marki oraz podejmowanie działań w celu podniesienia satysfakcji klientów
- Budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi w celu rozwijania marki
- Zarządzanie marką w mediach społecznościowych i innych kanałach komunikacji
- Tworzenie strategii komunikacji marketingowej
- Zarządzanie kampaniami marketingowymi, reklamowymi, promocyjnymi
- Tworzenie programów lojalnościowych i innych działań wsparcia sprzedaży
- Współtworzenie budżetu marketingowego oraz nadzór nad jego realizacją
- Opracowanie planów kampanii mediowych
- Tworzenie kreacji materiałów marketingowych i komunikacji
- Współpraca innymi działami firmy
- Zarządzanie projektami marketingowymi
- Zarządzanie zespołem pracowników odpowiedzialnych za Branding
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe: marketing, reklama, zarządzanie w marketingu
- Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Brand Managera lub podobnym
- Doświadczenie w kreowaniu, planowaniu i realizacji wizji marki
- Znajomość i zrozumienie trendów na rynku
- Umiejętność budowania postrzegania marki na rynku poparta doświadczeniem i sukcesami
- Myślenie strategiczne
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (poziom B2/C1)
- Umiejętność pracy w zespole
- Kreatywność, otwartość w podejmowaniu nowych zadań
- Umiejętność oceny i maksymalizacji efektów biznesowych popartych doświadczeniem
- Determinacja i konsekwencja w działaniu
- Umiejętności realizowania wielu równoległych projektów
- Doskonałych umiejętności samodzielnej organizacji pracy
- Umiejętności analizowania trendów rynkowych i konsumenckich
- Czynne prawo jazdy kat B i gotowość do odbywania podróży służbowych
Nasz Klient oferuje:
- Samodzielną i satysfakcjonującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze
- Możliwość realizacji wielu ciekawych projektów
- Niezbędne narzędzia pracy
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Hays Poland sp. z o. o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa mazowieckiego pod numerem 361.
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę