Specjalista ds. Obsługi Klienta
CUK Ubezpieczenia
Specjalista ds. Obsługi Klienta
HR SIGMA
Specjalista ds obsługi klienta z językiem niemieckim
LeasingTeam Group
Specjalista ds. Obsługi Klienta
HR SIGMA Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim
LeasingTeam Group
Specjalista ds obsługi klienta z językiem niemieckim
LeasingTeam Group
Specjalista / Specjalistka ds. logistyki i obsługi celnej
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
Randstad Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta - branża energetyczna
Unique People sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Roca Pool - Spa Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta - dla studentów
JAGA Recruitment Sp. z o.o.
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta
Udriver Poland sp. z o.o. sp.k.
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego - praca z językiem holenderskim (Warszawa)
L.M. Group Poland
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego - praca z językiem holenderskim (Warszawa)
L.M. Group Poland
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego - praca z językiem holenderskim (Warszawa)
L.M. Group Poland
Konsultant ds obsługi klienta z językiem niemieckim
LeasingTeam Group
Praca: Specjalista ds. obsługi klienta - Często zadawane pytania
👉 Ile jest ofert pracy dla zawodu Specjalista ds. obsługi klienta?
Dla zawodu "Specjalista ds. obsługi klienta" możesz obecnie znaleźć 10 000 ofert pracy w portalu pracy HitPraca.pl.
👉 Jaki jest opis stanowiska pracy w zawodzie Specjalista ds. obsługi klienta?
Specjalista ds. obsługi klienta jest odpowiedzialny za budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Do ich obowiązków należy zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, w tym wsparcie techniczne, odpowiadanie na pytania i zgłoszenia oraz rozwiązywanie problemów. Specjalista ds. obsługi klienta musi być w stanie wyjaśnić wszelkie wątpliwości i dostarczyć informacji potrzebnych do zadowolenia klientów.